T.C.
AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI
SOSYAL YARDIMLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
HAFİK İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI
SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün 03.04.2012 tarih ve 1223 Sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin esasları düzenleyen genelge ve 18.01.2023 tarih ve 1 nolu Mütevelli Heyet Toplantısında; İlçemiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 1 (bir) adet “Büro Görevlisi” unvanlı belirsiz süreli sözleşmeli personel alınacaktır. Buna ilişkin detaylı açıklamalar aşağıya çıkartılmıştır.
İşin Adı: Sözleşmeli Personel Alımı
İşin Süresi: Belirsiz Süreli ( İki Ay Deneme süreli)
I-ADAYLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR;
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3- Son başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
4- Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak, ya da tecilli olmak
5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6- Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile;
Kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
II- ADAYLARDA ARANACAK ÖZEL ŞARTLAR;
III- MÜLAKATTAN ÖNCE İSTENİLECEK BELGELER
1- İş Talep Formu (Vakfımızdan temin edilecektir. )
2- Nüfus Cüzdan Fotokopisi (T.C. Kimlik Numaralı)
3- İkametgâh Belgesi.( Adrese dayalı olarak Nüfus Müdürlüğünden)
4- Diploma (Aslı veya onaylı sureti)
5- KPSS P3 Sınav Sonuç Belgesi (Aslı veya onaylı sureti.)
6- Özgeçmiş. (A 4 kâğıdının ön yüzünü geçmeyecek şekilde.)
7- 2 Adet Vesikalık Fotoğraf (Son 3 ay içerisinde çekilmiş)
8- Askerlikle ilişiği olmadığına dair belge.
9- Sürücü belgesi fotokopisi.
10- Varsa İş Deneyim Belgesi.
11- Sağlık Durum Beyanı
12- Sabıka kaydı,
13-Bilgisayar kullanabiliyor olduklarına dair transkript belgesi veya Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde ya da bu Bakanlığın izni ile açılmış kurslardan aldıkları sertifika fotokopisi,
IV- BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER
1-Başvurular 23.01.2023 tarihinde başlayıp 30.01.2023 tarihi saat 17.00’da sona erecektir.
2-Başvurular Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü (www.sosyalyardimlar.gov.tr) web Sitesindeki“ SYDV Personel Alım ilanları (http://appext.aile.gov.tr/vakifilan/Login.aspx) internet üzerinden yapılacaktır. Posta yoluyla veya Vakfa bizzat başvuru kabul edilmeyecektir.
3-Başvuru yapan adaylardan istenecek belgeler bölümünde yazılı belgelerin aslını göstererek bir fotokopisini Hafik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 31.01.2023/03.02.2023 tarihleri arasında saat 17.00’a kadar teslim edeceklerdir. Evrak tesliminde bulunacak adaylar için İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Cumartesi ve Pazar günleri açık bulundurulacaktır. Bu süre içerisinde belgelerini teslim etmeyen adaylar haklarından feragat etmiş sayılacaktır.
4-03.05.2002 tarih ve 24744 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Kamu Görevlilerine ilk defa atanacaklar için yapılacak sınavlar hakkında genel yönetmenliğin: 17. maddesi hükümlerine istinaden Büro Görevlisi için başvuruda bulunan adaylardan sistem tarafından belirlenen KPSS P3’den en yüksek puandan başlamak üzere 5 (beş) aday mülakata kabul edilecektir. Eşit KPSS puanı almış olmaları nedeniyle son sıradaki aday sayısının birden fazla olması halinde bu adayların tamamı sözlü mülakata çağrılacaktır.
5-Mülakata girmeye hak kazanan adaylar 08.02.2023 tarihinde Hafik Kaymakamlığının www.Hafik.gov.tr İnternet adresinde ilan edilecek olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
6-Mülakat 15.02.2023 tarihinde kaymakamlık toplantı salonunda yapılacaktır.(Mülakat tarihi Mütevelli Heyeti tarafından değiştirilebilir.)
7-Mülakat sınavında, Vakfımızca oluşturulacak sınav komisyonu marifetiyle, Büro Görevlisi olarak 1 asil 1 yedek, aday tespit edilecektir.
8-Kendini ifade, sosyal diyalog, iletişim becerisi ve görev konusu ve yakın alanlardaki genel kültür ve kavrama becerileri bilgisi kriterleri gözetilerek puanlama yapılacaktır. Mülakat sınavını kazanan aday www.Hafik.gov.tr adresinden ilan edilecektir.
9-Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek elemanın ataması yapılacaktır.
10-İşe alınacak Personele Fon Kurulunun 16.02.2012 tarihli ve 2012/01 sayılı Kararının 10 uncu maddesiyle, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esasların eki EK- ( I ) sayılı cetvelde belirlenen ücret verilecektir.
11-Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamazlar.
12-Sınav komisyonu, mülakata giren adayları yeterli görmezse personel alınmayacaktır.
13-29 Ekim 2016 Tarihli ve 29872 Sayılı Resmi Gazete ’de yayımlanan 676 sayılı Olağanüstü Hal Kapsamında Bazı Düzenlemeler Yapılması Hakkında Kanun Hükmünde Kararname ile kamuya alınacak tüm memurlar için güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yapılması şartı getirildiğinden; kurumumuzca, mülakata hak kazanan adayların güvenlik ve/veya arşiv araştırması yapılacaktır. Yapılacak güvenlik ve/veya arşiv araştırması olumsuz çıkan aday sınavı kazanmış olsa dahi işe başlatılmayacak ve en yüksek puanı alan bir sonraki aday işe başlatılacaktır.
14-Aynı Vakfın eş zamanlı birden fazla aktif ilanının olması halinde sadece bir tanesine başvuru yapılabilir. Vakfın başka bir ilanına başvurabilmek ancak, başvuru yapılan ilanın mülakat sürecinin tamamlanması ya da mevcut başvurunun silinmesi halinde mümkün olacaktır. Başvurunun silinmesi halinde silinen başvurunuza dair tüm hakkınız kaybolacaktır.
Vakfımızın Adres ve İletişim Bilgileri:
SYDV ADRESİ: Hafik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı / Hükümet Konağı Kat. 1 SİVAS/HAFİK
İLETİŞİM ADRESİ Tel: 0-346 8412568- 0346 8412001 Fax: 0-346 8412398
İrtibat Kurulacak Kişi: Nadir GÜVEN Vakıf Müdürü
İlanen Duyurulur
Hafik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı